Klubmesterskab i Sprint 2024

Tid: Onsdag, 1. maj 2024 17:30 Tilmeldingsfrist: Fredag, 26. april 2024 22:00
Arrangementet er afholdt

Internt arrangement i OK Snab
Onsdag d. 1. maj 2024 afvikles OK Snabs klubmesterskab i Sprint 2024. Det bliver igen i Kolding Midtby, men
Distancen er kort, og der løbes typisk i by- og parkområder. Uanset, at posterne ikke er svære at finde, er det alligevel en stor udfordring at løbe helt fejlfrit i højeste fart.

Find indbydelse og instruktion på OK Snab's hjemmeside via linket.

Da Klubmesterskabet afvikles i Kolding, er det jo værd at overveje samkørsel. Det er derfor muligt at tilkendegive om man har en ekstra plads i bilen eller godt kunne bruge et lift, så håber vi at man indbyrdes hjælper hinanden så godt man kan. Angiv gerne tlf.nr/mail i kommentaren, så det er muligt at kontakte hinanden.

Klubben betaler tilmeldingsgebyr (kr. 30,-) for alle Snabbere, der er forhåndstilmeldt via vores hjemmeside.

Link til beskrivelse